Gick en runda med mor vid Falsterbo golfklubb ikväll. Tanken var att vi skulle titta efter säl men någon sådan fann vi inte. Dock fick vi en härlig tur med fin fin fika :D
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0016
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0031
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0035
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0058
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0063
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0066
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0067
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0069
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0084
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0101
mor-o-jag-vid-falsterbo-fyr_0105